Alladin - Where are you?

Igår så hittade jag 6 spel till mitt gamla Supernintendo! Men inte mitt favoritspel Alladin. Förstås...
Isabelle hade ett Supernintendo hemma hos sig, så nu har vi det inkopplat. Mitt fungerade också, men det var bättre bild på Isabelles. Men på bådas så var det inget ljud och bilden var helt svart vit. Eller, ljudet fungerade på båda men det surrar och brusar så mycket så man kan inte ha ljudet på. Så man behöver kanske köpa nån kontakt eller nåt sånt till. Eller så är spelet för gammalt. Det funkar ju i och för sig, men inte fenomenalt bra.

Jag hittade bland annat ett Yoshi - spel. Längtar tills jag får spela det igen. Senast jag spelade det var kanske på slutet av nittio - talet. Sen kom ju alla Playstation 2 och diverse nya spel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0