Dominoeffekten

Alltså, nu är det värsta dominoeffekten på tv. Alla har säsongsfinaler. För en vecka sedan hade både Greys Anatomy och Desperate Housewives avslutning. Innan dess så hade Färjan det. I söndags hade One Tree Hill det. Vad ska jag nu titta på!? Tur att det finns Ugly Betty och Dirty Sexy Money, men det är väl bara en tidsfråga innan dom avslutas. DSM ska ju t o m läggas ner. Det är ju katastrof!
Plus att Dansbandskampen har final på lördag och Idol hade det i fredags. Doobidoo hade det för några veckor sedan. Ja, listan kan göras lång...

Enda ljuset i min tv-vardag efter alla dessa avslutningar är Vinterstudion på SVT. Men det går bara på helgerna.

Nä, jag får ersätta mitt tv-tittande med Singstar, tv-serieboxar och mitt nyupptäckta Supernintendo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0