Lets twist again

Jag gillar verkligen Dansbandskampen på SVT! Det är kanske töntigt men det skiter jag fullständigt i! Men det förstås, de flesta band är inte i min smak. Jag har bara hittat tre favoritband, men det bästa är att man FÅR vara töntig i 1 och en halv timme på lördagskvällar.

Dom band jag gillar är inte riktig "riktiga" dansband, utan mer coverband och moderna dansband. Enligt min mening så är Scotts och Highlight mer coverband, medan CC & Lee är mer modernt dansband år 2008.

Även fast svenska folket röstade ut CC & Lee så tog domarna in dom till finalen i alla fall. Så nu ska jag gå in och rösta på Highlights så dom kommer till finalen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0