Tumme ner

Idag så var jag, pappa och mamma nere på stan och skulle äta lunch. Vi bestämde att vi skulle gå till Jensens Böfhus. Jag har ätit där förut och det var inte så gott, men jag bestämde att jag skulle ge Jensens en andra chans.

Eftersom det är trappor till entren får jag gå in på baksidan. Pappa gick till andra sidan för att säga till att vi ville komma in. Då såg vi att det satt en ringklocka vid ingången på baksidan. Vi ringde på klockan fyra gånger totalt och stod där utanför ca 10-15 minuter. Till slut kom vi in.

När vi fick in maten så var hamburgarens bröd nersmetad med något marmelad/majonnäs - aktigt, trots att jag sa att jag bara ville ha en ren hamburgare med ost + att stripsen var kalla. Men brödet var gott så jag åt mig mätt på det.

När vi skulle gå ut så sa pappa till om hjälp, eftersom det behövs tryckas in en kod för att dörren ska kunna gå att öppna. Då sa servitören "Absolut" och gick åt ett annat håll. Vi stod där i ca 5 minuter och väntade, men det kom ingen. Då sa pappa till en servitris som sa att hon skulle komma direkt, och även hon gick åt ett annat håll. Vi väntade ca 5-10 minuter innan det kom nån och släppte ut oss. Först vill dom inte släppa in oss, och sen vill dom inte släppa ut oss?

Väldigt serviceminded. Min första uppfattning om Jensens stämde och dit kommer jag inte gå nån mer gång!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tyckte också att dom hade fruktansvärt dålig service på Jensens i Västerås! Hemskt! :( För dom har ju så god mat!

2008-12-21 @ 01:12:19
URL: http://jeeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0