Typiskt

Idag så var jag med mamma på jobbet nån timme. Sedan skulle vi gå på stan och handla dom julklappar vi hade kvar att köpa. Prioritet var att vi skulle köpa tyg så mamma kan sy byxor åt mig. Jag har tittat runt i hela stan, men alla är för trånga, sitter åt eller så är det för mycket mönster eller detaljer på dom. Jag vill bara ha svarta vanliga bomullsbyxor.


Vi skulle gå till min lägenhet och hämta några saker efter att vi hade gått på stan. Däribland några örhängen som jag ska ge på Lilla Julafton imorrn. På Lilla Julafton är vi vanligtvis 5-8 personer som vi brukar umgås med ofta. När vi satte oss i bilen och hade åkt, då hade vi ju såklart glömt att tagit med oss örhängena. Tror du inte att vi hade glömt att köpa tyg också!? Det är därför man har inköpslistor!

Är det inte typiskt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0