Idolfinal!

Har nyss sett Kevin segra i Idol. En väldig värdig vinnare! Man ser verkligen hur roligt han har varje gång han står på scen, han rör sig bra och sjunger oklanderligt. Han är snudd på en färdig artist.

När det verkligen gällde så toppade Alice sig själv ikväll. Och hur coolt är det inte att få se sitt framträdande av "Heavens on fire" på KISS hemsida!?

Jag blev besviken på att inte Robin "Rock-Robin" E, Sepideh, Linda Pritchard och Anna inte gick längre. Och att Johan gick så långt.  Och hans fans... Såg ni tjejen som fick gå upp och krama honom? Hon var ju helt galen! Var det verkligen på allvar?
När det visades att Johans fans hängde utanför hotellet så såg jag en tjej från min skola där. Hon är liksom 22! Tagga ner lite!

Den här juryn är mycket bättre än den gamla tycker jag. Anders är värsta mysfarbrorn och Andreas är en väldigt bra låtskrivare. Laila har jag inte så stor koll på, men hon är säkert bra hon också.
Den största skillnaden mot den förra juryn är att om dom ska säga något elakt kan dom göra det på ett schyst sätt. Istället för att trycka ned och håna de hoppfulla.

Hoppas juryn "sitter säkert" till nästa år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0