Heja SVT

Idag så är det Vinterstudion igen. Dom sändningarna räddar hela min helg. Jag har aldrig varit intresserad av sport, men vid OS 2000 så hände något. Jag fick någon knäpp och slukade därefter allt som hade med sport i mästerskapssammanhang att göra. För hockey elitserien och sånt där struntar jag fullständigt i! Det är väl min tävlingsinstinkt som sätter in kanske...

Jag hatar att förlora! Jag låtsas att det går bra, men egentligen är jag så förbannad över att ha förlorat. På SingStar till exempel där Jeanette regerar hela topplistan. Förutom på "Alone" men Heart där hon ligger på dom första fyra placeringarna och jag på 5:e. Men en dag bestämde jag mig för att sjunga lite själv och försöka slå hennes rekord - eller i alla fall att ta mig in på topplistan. Och jag tog mig in på listan på varje låt! Så nu ligger jag trea på "Alone" med bara 120 poäng upp till hennes förstaplats. Och när jag sjöng så gjorde jag lite misstag i början, så det finns att förbättra. Snart är nog förstaplatsen inom räckhåll. Se upp Jeanette! Jag är dig i hasorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0