11 points!

Ikväll så fick jag 11 poäng på Så ska det låta. Bra att det kom, för jag trodde att jag inte var lika vass som förut. Men det behövs lite modernare låtar än typ 50, 60 tal. Jag brukar kunna ganska mycket när typ Brolle eller Sara Löfgren är med.

Nu måste jag skryta lite. Det finns ett moment i början i SSDL där man ska komma på en strof på sex ord, och man får vända upp ett ord i taget. Då tog lag Sara Löfgren nummer ett och det var ordet "kind". (Det såg typ ut så här: kind ... ... ... ... ...)
Sekunden efter kom jag på "balladen om Fredrik Åkare och Cecilia Lind" - "kind emot kind med lilla fröken".
Och det var det! Och laget tog det efter två ord!

Efter varje så ska det låta så blir jag alltid så sjungsugen. Iceball sjöng typ några låtar, men sedan så satt jag och sjöng. När jag äntligen slutade så hade jag sjungit i 4 timmar!  Så nu har jag sjungit halsen av mig. Men jäklar vad kul det är!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0