Äntligen!

Jag har precis beställt en ny bärbar dator! Just den här har jag velat ha sedan den kom ut, men eftersom den inte har S-video har jag tvekat. Jag vill koppla upp den till teven och se film från datan. Eftersom jag är ganska oteknisk så har jag inte trott att det har gått eftersom datorn bara har ett VGA - uttag. Men jag skickade iväg ett mejl till Kjell & Co och frågade. Imorde fick jag tillbaka att man kunde köpa VGA - omvandlare till och att det fanns tre alternativ. Så nu har jag beställt min dator! Ganska dyr var den, men billigare än i affärerna. Då får jag allefall en dator jag vill ha och som jag (säkerligen) blir nöjd med.

Är den inte fin?
  

Åh, den är så snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0