Checkpoint

Imorron får vi hämta hem Flingan!
Vi ringde idag och då var hon ganska trött på valpen, så Madeleine tyckte att det var dags. En trevlig överraskning eftersom jag hade väntat mig att hon skulle vara kvar i minst en vecka. Så imorron åker vi dit och får titta på Checkpoint, valpen. Och alla andra valpar hon har hemma!

Nu, äntligen har jag hittat en mer värdig arvinge till T G I Fridays Mozzarellasticks! Jag har provat McDonalds, Burger King och Max. McDonalds var för starka. Max och King var väl goda men det fattas någonting. Då klev man in på Saffets och vad hittar man!? Dom godaste Mozarellasticksen av samma kaliber som Fridays! Ja, Fridays är ju godare, men Saffets kommer inte så långt efter.
Nu när man får sug efter Fridays mozzarellasticks kan man bara gå ner till Saffets. Blir definitivt billigare, med tanke på att resan dit med tåg kostar ca 90 kr och deras stick 79-99 kr...

Jag var för övrigt helt kass på Så ska det låta ikväll. Besvikelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0