Myskvällen gör storstilad comeback!

Varje torsdag när Iceball jobbar så har vi alltid myskvällar då. Vi köper hem Gränden, köper godis, gör popcorn, Iceball släpar in en madrass i mitt rum, och sen ligger vi i våra respektive sängar och har dessa tillbehör, dricka och tittar på en tv-serie, ALIAS (En väldigt underskattad serie). Men för några månader sedan så tittade vi slut på serien. Båda kände oss tomma och sa beklagande: Vad ska vi titta på nu då?. Serien har ju varit våra liv i flera månader...

Vi sa att vi skulle ta oss en torsdag och sörja att den har slutat (eftersom vi inte kom på vilken serie vi skulle se på). Vi provade och ha en myskväll till några filmer istället, men det blir inte samma känsla. En film slutar ju efter några timmar, medans en tv-serie har oftast 100 avsnitt och uppåt.

Sen skulle mitt golv bilas upp i badrummet så då fick jag flytta hem. Och det är inte samma sak att ha myskväll här hemma, eftersom vi jämt har fullt hus hemma(om vi inte har det är ju mamma och pappa hemma. Kanske t o m Linnea och Björn, och Linnea kommer alltid in och pratar sönder filmen fast vi sitter och koncentrerar oss på filmen och bara vill att hon ska gå. Hon är lite väl hrm...social :P)

Men nu, efter några månader sen ALIAS, så har jag kommit på att vi har massor att titta på. That 70s show, vänner, förhäxad, sex and the city,desperate housewives,NCIS. Sen i USA ska jag köpa One Tree Hill också, så då har vi dom boxarna att titta på också.

Och idag kom Förhäxad-boxen. En box med alla 8 säsonger! Så den ska vi sätta tänderna i direkt när jag får flytta hem igen.


Mitt Buzzspel kom också. Kolla in hur fet förhäxad boxen är! Allt detta för 898! Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0