Proud Mary

Jag tror att filmen om Tina Turner har påverkat mig mer än vad jag tror. Jag har tänkt på filmen sen i fredags.

Och jag har hittat en ny favoritlåt av henne I Dont Wanna Fight. Men tyvärr så kan jag inte lyssna på den får då börjar jag stortjuta.
Jag vet inte varför, men jag börjar alltid böla när låten kommer på tal. Så nu kan jag inte lyssna på låten utan att börja gråta. Typiskt att den låten skulle vara så bra!
Jag får väl gråta ikapp till musiken...

Äntligen har jag hittat klippet från Grammy Awards 08. Där Beyonce & Tina Turner sjunger Proud Mary. Jag hittade bara ett klipp på Youtube och det är inte så bra kvalité, men det får väl duga. Man ser ju i allafall. Det är riv i tanten!

http://www.youtube.com/watch?v=TSZjmBKHw_I

Ta en titt på när Beyonce sjunger Proud Mary själv, en "tribute". Tina Turner sitter i publiken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0