Sing sing sing

Det positiva med Singstar (förutom röstträning, magträning, lungträning, att det är roligt mm) är att man får höra massa låtar som man inte ens har hört förut. Som Amazed med Lonestar.
Det börjar med att man säger "Vi provar den här och ser vad det är för något" Sen vips, så har man en ny favvolåt! (Nu sjunger jag alltid den för att slå Jeanette - och för att den är bra, förstås :P). Jag har aldrig hört låten förut, men den är faktiskt bra och jättefin. Så där lärde jag mig något nytt.

Idag gjorde jag ett riktigt kap. CDON fyller tydligen 10 år i år så då har dom något dag-för-dag erbjudanden. Idag så var det dags för ett erbjudande på hela Förhäxad-boxen. Den kostade 699 (hade kostat 999 så skillnaden var väl inte så där jättestor) men sen fick jag syn på ett annat erbjudande. Det var Buzz! The Hollywood Quiz med 4 buzzers för bara 199! Så jag beställde det med. Så nu har jag plötsligt massa bra spel till Playstation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0