Still going strong

Tina Turner i söndags var jättebra. Och rolig! Hon var dock inte så bussig mot männen i publiken... men hon var det med sin vanliga charm.
Kändes som en surrealistisk känla att se henne. Hon är liksom en ikon, och man har ju hört vad hon har genomgått. Det kändes typ som " den Stora artisten i lilla Globen"

En liten bit i konserten fick jag en väldig känsla av att jag ville gråta. Jag vet inte alls varför. Några minuter senare så kände jag samma sak igen. Väldigt knepigt...

På fredag så har jag bestämt att jag ska se Whats love gotta do with it?. Jag har skyhöga förväntningar, eftersom alla har sagt att filmen är så bra. Jag har längtat efter att se filmen i flera år. Jag har sökt igenom hela internet efter filmen utan resultat. Men sedan för några månader sedan rensade Jeanette´s familj hemma hos sig och vilken film hittar dom om inte Whats love got to do with it?? Det var en VHS, och dom har ingen video så jag fick den!!! Så på fredag smäller det och längtan har varit väääldigt stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0