USA älskare!

För några dagar sedan när jag gick ner till stan så såg jag att, vid cykelpumpen vid Coop extra, har dom satt upp en räknare som räknar hur många som cyklar där. Och när jag körde förbi plussades på en, så det funkade!

Nu så har jag dumpat planerna på att åka bort i september - oktober och åker till USA i april 2010 istället. Då ska jag åka till NYC och Norwalk. Det ska bli kul! Då är morbror där och alla mina kusiner. Dollarn är ju så låg och fortsätter nog nedåt plus att hotellena är jättebilliga. Ett handikappanpassat rum för 4 med frukost för alla på Hilton på Manhattan kostar 1404 kr/natt! För att inte tala om Norwalk. Där kostar samma rum ca 700! Även om dollarn går upp så är nog det här det lägsta den är på flera år. Så då är det bäst att passa på!

Så nu är planen USA för hela slanten!
Våra visum gäller ju i 1 eller 2 år så vi behöver inte ansöka om visum igen!

Jag och mamma räknade efter och det är sjätte eller sjunde gången jag åker till USA :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0