Busy, busy, busy...

Gud, idag har varit en aktiv dag, minst sagt! Först vid tio åkte vi och skulle röntga ryggen på Eriksborg. Det gick jättesnabbt, säkert på ca 15 min. Det läskigaste var när jag skulle röntga mig. Inte för att det var så hemskt, men jag skakade i hela kroppen när jag låg där på britsen - och det har jag aldrig gjort förr!

Sen åkte vi hem och åt mat, sedan hade jag tid hos tandläkaren klockan ett. Det gick också snabbt, på typ 15 minuter. Sedan klockan kvart i tre hade jag ett möte på Försäkringskassan. Vi var där runt tjugo i tre. När vi hade väntat i 20 minuter så frågade vi om nån kunde säga till henne som jag skulle träffa. Beskedet vi fick var att hon hade slutat för dagen. Så det fanns inget att göra än att gå hem. När vi hade gått ca 50 meter, så ringde hon. Hon trodde att tiden var 13.30, och det var den ursprungligen, men vi ändrade den till 14.45 eftersom jag hade tandläkaren klockan ett. Hon sa också att hon var kvar i lokalen, så hon frågade om vi kunde vända. Så vi vände, och hade mötet - något försenat.

Hon vi träffade hade nog inte hängt med riktigt i IT - utvecklingen. Hon var inte riktigt kompis med datorn, stavade fel och skrev fel benämningar. Det var mycket problem där...

I eftermiddags så fick jag ett mejl om att min dator har skickats ut till mig, så jag ska skicka in lånedatorn. Då var det ju onödigt att be om en lånedator. Jag trodde min dator skulle vara inne längre på reparation eftersom den hade tappat operativsystemet och allt. Jag räknade med minst en vecka till, så jag fick min lånedator i tisdags... Men, men... Jag hann ju ha lånedatan i tre hela dagar! :P

Sen när vi kom hem duschade jag och vi beställde Gränden, och nu ligger jag i min sköna säng! Nu kan man slappna av... Så nu väntar jag på att "Glee" ska börja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0