Glee

Åh, jag är helt fast i den nya musikal/drama/high-school serien "Glee"! Den är så mysig. Jag missade tyvärr premiäravsnittet - och reprisen, men innan andra avsnittet gick på teve så tittade jag på första avsnittet på webben.

När detta numret kom i avsnittet, så... Jag fick rysningar över hela kroppen. Speciellt när den dumma cheerleadingcoachen står och tittar på dom. Det är typ lite som "In your face", eftersom coachen vill att Glee Club ska läggas ner.

Det är ett sånt bra budskap också, och det passar så bra in.

(Den här filmen är spegelvänd, så det var lite roligt att titta på)
Det finns bättre versioner på YouTube, som denna: http://www.youtube.com/watch?v=PfNwO9HNqh4
men den här var den enda filmen som var inbäddad.

Jag vill också vara med i Glee!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0