Jävla idiotjävel!

Igår så skulle jag och mamma gå på stan och titta lite på morgonrockar och jag skulle köpa en ny mobil. Fastän det hade snöat så mycket, så bestämde vi att vi skulle prova att gå ut. Om vi inte gick på stan då, skulle det bara säkert komma mer snö och då blir det inte av.
Så vi hittade faktiskt morgonrockar och jag köpte min nya snygga mobil. En Nokia Illuviate eller vad den heter. Den ingick i något designerarbete som bara fanns på The Phone House.
Sen när vi skulle gå tillbaka till lägenheten så... det var ju fullt med snövallar och decimetersnö på marken, så vi var tvungna att gå på gatan när det gick. När vi skulle upp på trottoaren så tog det stopp, p g a vallarna och snön.
Mamma frågade då en förbipasserande kille i typ 25årsåldern om han kunde hjälpa oss att dra upp rullstolen på trottoaren. Han tittade inte ens på oss, efter några sekunder tittade han på oss och pekade: Ni kan ju gå runt där! Sen fortsatte han att gå!
Där han pekade var det minst lika mycket snö! Snacka om ohyfsat! Tänk själva att dra en människa plus rullstolen på asmycket snö. Jävla idiot!

Sen kom det i allafall ett par i 50årsåldern som hjälpte till. 

Sen när vi hade parkerat bilen hemma så fick jag vänta i ca 20-30 minuter kvar i bilen så mamma kunde skotta för att jag överhuvudtaget skulle komma in i huset! Hata snö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0