Konsert

I fredags så gick mamma och jag en runda på stan, för att sen åka hem och vila upp oss innan Backstreet Boys-konserten. Vi gick in och tittade i den här krukaffären på hörnet, som har jättemånga vaser. Jag såg en jättehäftig, ganska stor, kruka med blåa blommor på. Och dom hade rea på småvaser, så jag och mamma köpte en varsin (i olika färger.)

Och gissa priset...




En hundralapp!
På köpet fick jag en liten prydnadssak med stjärntecknet stenboken på. Eller på köpet, en säljare där inne gav mig det.


Backstreet Boys var jättebra, man blir aldrig besviken! Det jag gillar med deras konserter är att, dom har inte sån stor show eller massa dansare eller massa andra prylar. Det är bara dom och deras låtar. Igår hade dom fyra dansare på scen, men inga märkvärdiga scenkläder eller scenprydnader. Det räcker bara att höra deras låtar. Jag tycker inte heller att dom ska ha en jätteshow och fyrverkerier och så, för det passar liksom inte in med deras låtar. Det ska liksom vara skönt och soft.

Och September var förband och det var bra. Hon var det även förband när Black Eyed Peas var i Hovet (eller Annexet.)

Så nästa gång jag ska till Globen är i juni på Whitney Houston. Men jag ska kanske köpa biljett till Mika i mars, men jag vet inte riktigt...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0