Lilla mirakelapa

Eftersom vi har julfest med jobbet (där vi bla ska spela Nintendo Wii Mariokart!) imorgon kväll så tänkte jag fixa naglarna ordentligt, och ta bort mitt rosa avskadda nagellack. Jag har aldrig riktigt tid att vänta på att naglarna ska torka så jag beslöt mig för att prova min nya blåsapa som jag köpte på coolstuff. Det är en liten apa med en fläkt i som blåser på naglarna.



Totalt har jag målat ett underlack, två omgångar lila nagellack och topplack. (Eller egentligen har jag målat typ 5 gånger på två naglar, eftersom när jag ska ta bort fingret från plattan, så slår nageln i apans lilla mun?Det är mitt största problem med apan... Så akta er för det om ni använder en sån! Det tog typ ca 20 minuter med klippning och filning och sånt.

Jag har nog bestämt kläder till imorgon också. Det blir nog leggings, en tubklänning i hundtandsmönster (i lite varmare material som är skönt eftersom det är så kallt) lila örhänge, lila stövletter - och nu lila naglar!

Får se om Iceball godkänner det hela imorrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0