Mina rea fynd!

I söndags var jag som sagt och shoppade på Hälla. Där köpte jag kläder för ca 2100. Men två plagg och ett par örhängen var Linneas så jag köpte kanske för 1700. Jag lämnade tillbaka två klädesplagg så det blev väl ungefär 1500 till slut.
För ovanlighetens skull köpte jag en grå tunika (ganska hård med lite nitar och annat på). Alla som känner mig vet att jag inte alls har sån stil, men den tunikan tyckte jag faktiskt om.





Jag hittade även jeansleggings och svarta legging med en paljettrad på vardera sida.



Guldklänning á la cocktailparty.





Lite svårt att se, men det är en blå volangkofta och en fladdrig guldtopp.

Dessa fick jag i julklapp av mamma som står på mitt köksbord:


Gud, det är 2010 imorgon... Det går så fort. Kan inte tiden stanna upp lite och kan inte jag fortsätta vara 20?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0