När jag blir rik....

I fredags så åt jag på Saffets som börjar bli en tradition. Jag tar alltid chickybits meny, men någon sånhär har jag aldrig fått.


Kallas det här en chickybits, en och en halv eller två? Det var bara bra, eftersom jag var hungrig...

Det var bara ett litet sidospår...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Igår fick jag Svensk Handikappitidskrift - tidningen. Den tidningen är ganska bra, man får reda på mycket vad som pågår, och man kan få tips om olika grejer.
Det fick jag idag. Dom skrev om en rullstolsbunden som hade en husbil.

 De hade breddat dörrarna och byggt om därinne så att bla en lyft fick plats där inne. Och dom hade fixat typ en hiss som lyfte upp rullsstolen från marken in till husbilen. Jag har funderat om man inte kunde bygga om en husvagn så, och nu fick jag svaret att det kan man ju göra. En sån ska jag bara ha när jag blir rik!


Jag som vill ut i Europa och bila, som jag gjorde 2006, det skulle vara perfekt med en sådan. Men jag vill nog hellre bo på hotell, så jag skulle nog ta bort sängar och sånt. Men då får man ju plats med rullstolen, lyften och massa, massa shoppingkassar!!!
Tänk vad skönt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0