Repris

Ser just nu på reprisen av Dansbandskampen. Jag var på jobbets julfest den kvällen när finalen gick. Jag vet vem som vinner, men inte hur det gick till, och jag är så förbannad!!!

Det är ju fyra band av 6 som går vidare till omgång två, och två som får duellera sen. Jag har hatat Torgny Melins ända sedan dom var med, men tyvärr gick dom till final.

Dom som skulle gått till final skulle ha varit enligt mig:
Highlights
Zekes
Date
Titanix
Blender
Playtones

De 4 som skulle vidare:
Zekes
Date
Titanix
Blender

De 2 som skulle ha fått duellera:
Zekes
Date

Vinnare: ZEKES!!!!
Go Zekes!

Gud, jag saknar verkligen CC & Lee. De gjorde så bra version av "Leende guldbruna ögon" Snälla, kom tillbaka nästa år! Det gäller Highlights också!

De vart fel vinnare i år igen... Förra året skulle Scotts ha vunnit. Deras version av Black Jack var jättebra.
Men så blir det när det är massa pensionärer som sitter och tittar och röstar.

MEN... Magnus lilla "diss" av Deutgen var skitskön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0