!!!

Gud vad jag har blivit harig!
Jag och Jeanette tittade på Dolt under ytan igår. En thrillerfilm med Michelle Pheiffer.
Jag var så rädd så jag såg bara en liten trekant av tv:n eftersom jag höll för ögonen. När jag bedömde att det var någorlunda säkert så kunde jag titta helt normalt igen. Filmen var en riktig pärs alltså! På såna filmer kan man inte riktigt koncentrera sig för man höll för ögonen och sitter på helspänn hela tiden. Så Jeanette fick referera det mesta :)
Det var en sån där riktig psykologisk thriller, där det hoppar upp gubbar bakom en och så. Dom är värst! Dom filmerna med blod och pang pang är inte så läskiga som psyko thrillers.
Det slutade med att jag stängde av teven och la mig och sov.
Jeanette tittade klart, så hon berättade ju hur det hade gått i allafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0