HM får konkurrens

Äntligen!
Äntligen kommer Forever21 till Sverige! Det rapporteras att dom letar lokaler i Sverige eftersom svenskorna är "trendmedvetna och trendsättande". Äntligen någon annan fördom än "blå ögon, blonda och stora bröst".
Chansen är nog inte så stor att Forever21 kommer till Västerås, men Stockholm eller Göteborg är nog inte helt otänkbart.
Dom har så fina kläder där. Och superbilliga! Då slipper man frakten på typ 300-500 kr också. Plus att man slipper tull och moms och sånt skit.
Ändå tycker jag dom har tappat lite. Dom har fortfarande jättefina kläder, men jag tycker att det var ännu mer fint för ca 1 år sen.
Jag är glad att jag beställde från dom när jag gjorde för mina kläder jag köpte finns inte där nu. Köpte en "Colorblock tunic" med färgerna vit, blå och röd, en grön tunika och en grön topp med gröna kulor isydda vid halsen.
Så det ska bli jättekul när dom kommer hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0