Sisådär öppning

Nja, ingen super öppning på Melodifestivalen inte.
Jag blev jättebesviken på Agnes låt. Hennes låt hade jag stora förväntningar på. Och vad hade hon på sig!? En guldig kroppsstrumpa? Det hade nog varit bättre med en cool kjol och lite häftigare örhängen till.
Förresten, klänningen Laila hade på sig i Lets Dance igår- Kissklänningen - var cool. Eller ja, minus den höga slitsen då. Hoppas nån kommer ha någon liknande klänning!
Star Pilots låt var ok. Jag kunde inte tänka på nåt annat än att det lät som en mix mellan deras förra låt och "Waiting for a star to fall".
Susannes låt var ingen hit. Rena sömnpillret. Ska jag vara ärlig så lyssnade jag inte så noga :)
En låt jag har höga förväntningar på är Sahlenes och Marias låt. Det var inte så bra som jag hoppades på, men definitivt bättre än ok. Det var bra och lite annorlunda rytm. Den är bäst hittills.
åh, nu kommer Thorleifs... Bu eller bä? Nej, det funkade inte med dansband denna gång heller. Den var lite rolig. Eller delvis patetiskt och delvis rolig. Vet inte om man ska skratta eller gråta... Såg i nån tidning där dom tipsade om "det bästa hånglet". Uääh!
Hoppas Sarah är bra. Jag vill att hon ska vara bra. Nja. Behövs nog många lyssningar för att den ska bli bra. Konstigt tempo. Hon kommer nog aldrig komma upp i "I remember love" - klass. Inte i Melodifestivalen i allafall.
Next 3 - hallå?
Typ Fronda kopia? Tänker bara på "una noche" med 98 degrees. Nej, hiphop funkar inte riktigt.
Gud, hur kan Malenas låt vara? Thereses "operalåt" var ju bra förut, så vem vet? Men jag tycker Malena galer lite extremt. Typiskt Fredrik Kempe - intro. Vad sjunger hon? Man hör ju inte. Annars var det ok. Bättre än jag trodde faktiskt.

Jag hoppas att Sahlene &Maria går vidare, och jag tror att dom går vidare med...Sarah Dawn Finer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0