Cirkus

Ja, det ordet sammanfattar väl ganska bra in på Britney just nu (eller i synnerhet hennes dåliga period med diverse skandaler och sammanbrott)

Nu hoppas jag verkligen att det går bra för Britney. Hon har alltid varit bra, men dom senast låtarna har varit jättebra. Min nya favvolåt är hennes "Circus". Jag tänker på orden hon sjunger i refrängen "All eyes on me in the center of the ring just like a circus".

Är nog inte så lätt och vara kändis idag, när papparazzin övernattar utanför husen och förföljer en var man än går. Tänk att aldrig kunna vara utan livvakter.
Alltså, pengar till trots så skulle jag inte vilja byta för allt i världen. Hellre lycklig än rik.

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Hej sötnos! :*

Vilken söt blogg du har, hihi.

Kika gärna in på min blogg och kommentera mina bilder :$

Lägger gärna till dig på bloglovin med, om du lägger till mig tillbaka!

PUSS! <3<3

2009-01-24 @ 20:51:10
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0