Look a like

Jag gick nyss in på www.myheritage.com för att se vilka kändisar jag är lik. Eller lik och lik. Lik enligt My heritage.
Snacka om att jag blev chockad när det visade sig att jag var 78 % lik David "The Hoff" Hasselhoff! Är jag lik en kille eller? Jag var också lik Gareth Gates. Va?
Men när jag tittade på de andra förslagen så såg jag Beyonce. Det är verkligen en komplimang! Hon är så himla vacker.
Det var lite plåster på såren.
Det här är vilka kvinnliga kändisar jag är lik:


Jag vill jättegärna likna Beyonce, men tyvärr så är jag inte ett dugg lik henne.
Seriöst, vem kan se likheterna?
Men förhoppningsvis får man en rolig historia man kan skratta åt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror inte att den jämför likheter alls utan den jämför vinklarna på aniktet på kortet istället. Alla ansikten som poppar upp som den tycker du är lik har samma vinkel på bilderna....

2009-01-31 @ 20:54:16
URL: http://jeeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0