Nytt pass

Igår gick jag till polisen för att jag behövde ett nytt pass och ID. Det började med när jag skulle legitimera mig hos läkaren i onsdags. Då sa hon att det hade gått ut. Jag tittade på det och det gick ut i juli -08! På polisen behöver man ju legitimera sig så jag tog med passet dit. Datumet på passet går ut i maj så då skaffade jag ett nytt pass samtidigt. Jag ska ju ändå åka till USA i juni. Två flugor i en smäll.

På båda korten jag tog så såg jag ut som om jag skulle döda nån! Det såg ut som om jag skulle säga "Say whaaaat?" för att därefter flyga på nån. Kortet till ID:et såg väl lite bättre ut...
Tur att man inte använder passet så ofta. Jag gör väl ca 2 resor om året, så inte många behöver se passet.

Jag har i allafall inte det fulaste kortet i familjen. Pappa slår mig med hästlängder! Han ser ut som en förrymd fånge, så där ligger jag i lä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0