Storslagna planer

Idag så har jag tagit reda på vad The Mall ligger i New Jersey och försökt planera lite. Jag har vikt en dag åt att åka Staten Island Ferry och gå runt lite och shoppa där. Två dagar har jag vikt åt Broadway och lite shopping förstås. Jag vill gå på både Grease och Phantom of the opera. I London vill jag både gå på Mamma Mia och Queen. Så det mycket musikaler.
Sen har jag inte planerat så mycket, mer än att det andra löser sig när man kommer dit.

Men en tag tänkte jag ta och åka till det där Mall:et i New Jersey. Jag tog reda på tunnelbanan som gick dit och det tog bara 9 minuter och kostade bara runt 3 dollar. Med bil tar det 15 minuter. Så nu håller jag på och kollar runt om det finns andra bra shoppingställen runt NJ, när vi ändå ska dit. Sen blir det väl nån kväll när kusinerna kanske åker in till NY och äter med oss på nån restaurang. Sen blir det nog nån kväll också som vi ska äta med Hana och hennes pojkvän. Sen kanske Hana vill följa med när vi ska till Staten Island? Vi sa att hon kanske skulle åka till Norwalk och shoppa med oss men nu blir det inget Norwalk, så det kanske blit Staten Island istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0