Utmanad

Blev utmanad av min vän Jeanette. Vet inte riktigt hur det går till, men jag kopierar hennes text och lägger till mina egendomlig-heter.

REGLER:
Som utmanad ska du nu skriva åtta stycken underliga/egendomliga saker om dig själv var du vill (typ blogg, diarium, facebook.. ja, du fattar). Där ska du samtidigt lägga till dessa regler.

1 = Jag hatar att gå förbi bilar som är igång och/eller går på tomgång. Jag ryser varje gång och kan inte hjälpa det!
2 = Jag har två "personligheter": En vanlig Emmie och en Social - Emmie. När jag slår på Social - Emmie så blir jag automatisk socialare. (Bra tips om man är blyg)
3 = Jag ser snudd på ingenting när jag är ute. Min blick är riktad ner i marken och letar efter eventuella ihåligheter.
4 = När jag ska dricka mjölk måste jag bara slurpla upp bubblorna först, annars kan jag inte dricka. Tvångstanke, någon?
5 = Det är så många personer omkring mig så jag glömmer ibland vem jag har berättat vad för. Jag kan berätta hela historien igen för samma person utan att koppla att jag har berättat det förut. Inte förran hon säger "Du har redan berättat det där" så kopplar jag.
6 = Innan jag började prata så talade jag med teckenspråk. Det mesta har jag glömt, men ord som katt, docka, tåg, häst kan jag fortfarande.
7 = Jag är världsbäst på att plocka ögonfransarna som sitter under sista fransraden i ögat (och sticker ner i ögat). Har t o m fått beröm från läkarna. Men ändå fast jag håller på så med ögonen så tycker jag inte alls om mascara så det har jag nästan aldrig på mig.
8 = Jag har intervjuats och hamnat i olika tidningar säker 5-10 ggr. Plus att jag har varit med på Radiohjälpen Kalas, (där Carola uppträdde, med Sven Melander och diverse kändisar) V75 och ett annat program.

Det här var ju ganska kul, man får gräva djupt efter sina egenheter.
Nu är det väl min tur att utmana.
De blir följande:

Beatrice
Idaho
Linnea
Hana
Fia

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Svar;

Roligt att du har utmanat mig, fniss.

Men jag gillar inte att skriva sådana saker i bloggen, tyvärr :<



Googla på högerklicksskydd, så får du fram instruktioner, tror jag! :]

2009-01-29 @ 09:11:51
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0