YES!

Sitter här och pustar ut ordentligt efter ett pass av Singstar-sjungande... Jäkligt ansträngande.
Jeanette regerar ju på vissa listor och jag kan knappt rå på henne...förutom nu. På Roxettes "Listen to your heart" så har hon fem topplisteplaceringar (asså HELA topplistan)
Men idag då gav jag mig fan på att jag ska slå henne. Så jag sjöng häcken av mig! Och jag kom tvåa! Med bara 300 poäng till förtaplatsen. Förr kom jag inte ens in på topplistan och nu är jag tvåa helt plötsligt!

Plus att jag är jättenära att hålla ut hela raden på "All out of love". Det är en rad som är så sjuuukt lång. Idag så räckte det nästan hela vägen, så det är bara att försöka igen.

Nu ska jag andas normalt och äta Saffets framför teven. Sen lägga mig i sängen vid 20-21 och slå på ALIAS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0