Åh jag är så smart!

Min kära syster har tagit massa bilder på Englas utställningar och på hennes valp. Men hon har aldrig hittat överföringssladden så jag har inte kunnat föra över dom till datorn. Men i helgen tog hon med kameran i fall hon skulle hitta sladden hemma. Så tänkte jag att eftersom man kan sätta i minneskortet i skrivaren och skriva ut, så måste man väl kunna överföra korten till datorn från skrivarn eller nåt. Jag provade och då kom det upp en ruta på datorn " Vill du skriva ut eller spara filerna?" Då tryckte jag på "Spara" och... det funkade! Så nu håller jag på att ladda över alla 855 filerna till en mapp på datorn. Det känns ju bra att jag kan mejla dom till uppfödaren för hon har väntat på dom i typ ett halvår...

Vilken high - tech skrivare vi har! Hi hi jag är så jävla smart! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0