Circus - igen!

Åh! På måndag ska jag se Britney igen! Det var så bra sist. Och jag fick biljetter till hennes "utsålda" konsert fast jag ringde i måndags! Undrar om den här gången är bättre eller sämre? Bara showen är lika bra i London så är jag nöjd! Men man kan nog inte åka båt till Globen :) Det saknar jag. Det var riktigt lyxigt att åka båt till konserten.

Vi har bokat två dagar på Plaza också, så förhoppningsvis blir det lite shopping också. Och jag har bokat bord på Globen Shoppings bästa restaurang. Saknar NY jättemycket! Det är jättetråkigt att gå och shoppa i Västerås nu. Man orkar inte ens titta i affärerna får dom kommer aldrig ha lika bra kläder som i NY!

Det går ju dåligt för typ alla flygbolag nuförtiden, så Malaysian Airlines ska sluta flyga Stockholm-New York. NEJ! Det var väl därför som dom sålde ut biljetter från 2695 kr tur och retur i samarbetet med Aftonbladet... Dom var ju billigast också. Så som jag förstår det nu så är det bara Continental och SAS som flyger Stockholm-New York. Så förhoppningsvis går dom med lite vinst när inte Malaysian flyger linjen. Och - kanske, kanske - blir det lite billigare biljetter... Jag siktar på att få en gratis USA-resa med mitt SAS kort...

Men av dom två flygbolagen så åker jag nog hellre med Continental. Tyckte dom var väldigt bra sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0