Liten, liten shoppingrunda

I torsdags var jag och mamma och tittade ute på Hälla. Tanken var att vi skulle köpa lite schampo och en bikini, men det blev lite mer.
Plus att vi var in på Casa där jag aldrig har varit inne förut och dom hade en hel del fina saker.

Här hänger mitt kap på min vägg! (taget lite snett)


Detta fynd hittade jag hos Casa. Det kostade 129 kr med rabatt 20 %! På Gallerix hade dom säkert tagit ca 300 för den. Åh, den är så fin! Passar jättebra in i mitt rum som har indiskt tema med mycket rött och grått. Det blir nästan som ett helt annat rum när man kommer in.



Jag letade främst efter en bikiniöverdel men fick allt det här...
Den randiga bikiniöverdelen hittade vi på Stadium som kostade, hör och häpna, 49 kr! Sedan så gick vi in på KappAhl och hittade exakt samma trosor där! Det hängde ingen bikiniöverdel, utan bara trosorna.Det var bara en kvar också. Snacka om tur! Sen köpte vi en överdel och två trosor till.

Så, jag ber till Gud att min shoppinglust börjar så smått att komma tillbaka. Jag förlorade den mer eller mindre efter att jag var i NYC eftersom då insåg jag hur mycket tråkigare kläder vi i Västerås hade. På måndag så ska vi åka och shoppa i Kista så då måste jag vara på topp!

By the way, dollarn står i 7,49 och t/r biljetterna till NYC kostar ca 4000 kr! Fy fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0