På tunnelbanestationen

Vi åkte som sagt tunnelbana in till Globen och Britney Spears.
Då kom ett fyllo fram till oss och frågade om vi hade några småpengar vi kunde avvara till välbehövande. Vi sa nej. Då sa han till mig "Vad söt du var!", jag sa "tack" och hoppades att han skulle gå. Då sa han "Får jag chans på dig?" Då sa jag nej. Då frågade han "Varför inte?" Vad ska man säga då? Så jag sa "Jag vet inte" och tittade på Isabelle och Sara och visste inte vad jag skulle säga. Då frågade han samma sak igen och jag sa samma sak. Efter några sekunder log han lite och sa "Det är okej". Då sa jag typ "Vad bra". Och då kom äntligen tunnelbanan!

Alla fyllon ska typ prata med mig. Jag skulle hållit tyst och låtsas som att jag inte kan prata som jag ibland gör :P. Jag skulle också sagt att jag var gift så skulle jag kanske blivit av med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0