The Circus tour

I måndags var jag på Britney igen. Och det är jag glad för, för hon var bättre nu! Hon körde mer gamla låtar den här gången än i London. Det tråkiga var väl att man tappade bort henne ibland bland alla dansarna. Under ett nummer så tittade jag mot en soffa på scenen för där kom Britney upp i London, men hon var på ett annat ställe på scenen. Sen var det några nummer och trolleritrick som var nya. Plus att Globen är mycket mindre än O2 så man såg mycket bättre.

Vi åkte in till Globen Shopping med tunnelbana klockan fem för vi hade bokat bord halv sex på Globen Star - en jättebra restaurang med god mat. När vi sedan fick in maten så var min fel. Det var översållat med BBQ-sås och grönsaker och någon annan sås, och jag hade sagt att jag bara ville ha kött, strips och bearnaisesås - inget annat, när jag beställde. Vi väntade och väntade på min mat och Sara och Iceball hade redan ätit upp hälften. Man tycker ju att dom borde prioritera maten som man inte är nöjd med. Efter 45 minuter så sa vi till en servitris. Hon var helt oförstående och förstod inte hur det kunde hända, men skulle säga till. Efter ytterligare 10 minuter fick jag min mat. Nu var BBQ-såsen borta men alla grönsakerna var kvar. Eftersom vi bara hade några minuter kvar till konsertens start så tog vi maten. Man kunde ju plocka bort grönsakerna, som tur var! Att dom missar en gång kan man kanske acceptera men två gånger! Så det blir nog inge mer besök där!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men snälla, du är för snabb på att dömma ut saker! Dom kanske hade jättekaos i köket med nya anstälda eller nått. Bara för att en dag var dålig behöver det ju inte betyda att alla är det. :P

2009-07-15 @ 21:47:23
URL: http://jeeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0