The place to be

Åh, jag har fått en till favoritrestaurang! Restaurang Akropolis på smedjegatan. Dom har så god mat där! Dom har 4-5 rätter jag kan välja på (det brukar oftast vara 1-2 på andra ställen)
Eller vad sägs om oxfilemedaljonger med grillad halloumi?

Det började med att jag och Sara var hemma på Brandthovda och funderade ut vad vi skulle köpa hem. Det finns typ bara snabbmat (i närheten av oss)att hämta hem. Så jag gick in på gastrogade och tittade på olika restauranger med hämtmat.
Jag klickade in på Akropolis hemsida och kollade deras meny. Det var så gott så vi beställde därifrån. Sen förra veckan så var jag där två gånger - tisdag och söndag.

Skönt att jag har fått en ny favoritrestaurang när Tabazco har blivit sämre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0