She´s back!

Annars var London ganska bra. London är mer intimare och mysigare. Näst sista kvällen så gick vi på "Hairspray". Den var jättebra och jätterolig! Det roligaste var nästan att skådespelarna kom av sig och improviserade och hela publiken tjöt av skratt! Vilken kontrast mot "Phantom...". Det är nog de mest olika musikalerna som finns.

Kvällen innan var vi på Britney Spears konsert. Det var otroligt! Så bra! Jag skulle vilja gå i Globen också, men i Globen sitter man så illa om man jämför med 02. Vi satt inte så långt ifrån som i Globen och  vi såg mycket, mycket bättre. Det var superbra platser. Hon är definitivt tillbaka! Konserten hamnade topp 3 hos mig i alla fall! Efter konserten fick jag in oss på VIP-loungen! Så vi satt i VIP-loungen och drack vin och vatten. Men jag skulle inte betala extra för att gå in där i alla fall!

Vi åkte till O2 på ett litet annorlunda sätt. Med båt på Themsen! Det kändes ganska lyxigt att åka båt till konserten. Det skulle dom ha i Stockholm också! Haha!

När vi skulle åka hem så kom det två killar som skulle lyfta mig till flygsätet från den där lilla kärran.(Den smala kärran som man får åka in i planet med som får plats i gångarna)

Man kunde vicka upp armstödet på flygstolen. Men när dom skulle lyfta mig så glömde dom att vicka upp armstödena på den lilla kärran. Så de skrapande typ halva min rygg! Det gjorde jätteont! Det kändes som om att det forsade blod från nedre delen av ryggen, men lyckligtvis så gjorde det inte det.

Nu så kan man se rätt stora blåmärken utmed hela nedre ryggen, vartefter jag fick armstödet i ryggen.

Innan killarna kom så kom en jätteliten kvinna på 40 år. Hade dom tänkt att hon skulle lyfta? Ensam!?

Kan dom inte utbilda "ledsagarna" som det kallas?

Sverige kan man lita på! Där är dom starka, dom är alltid 2 och dom vet hur det fungerar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0