Storshopping

Här tar jag mitt första dopp för året! Det är så skönt att bada!


För några veckor sedan kom biljetterna till Brittan. Varför kan inte Ticnet ha sådana här roliga biljetter?


I fredags så var jag och Iceball och storshoppade - på Apoteket!! Tanken var att jag bara skulle köpa schampo. Det slutade med att jag köpte schampo, balsam, lotion, alsolsprit, solskydd och två små tomma 75 ml burkar som är lättare att ta med på resan. Iceball köpte två rengöringsgrejer till ansiktet, öronproppar, näsdroppar, våtservetter, salva till eksem, tvål och två 75 ml burkar.
som är lättare att ta med sig.


Vi köpte så mycket att vi kände att vi var tvungna att förklara oss "att vi skulle ut och resa".

För vem storshoppar på Apoteket?! Det blir ju mest enstaka saker man köper där någon gång då och då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0