Världens sämsta film

Nu när alla serier har slutat så började jag titta på trean och där visade dom 40 Year Old Virgin. Jag hade inte några förväntningar för den låter bara patetisk, men jag bestämde för att ge den en chans. Jag har bara tittat på halva, men vilken värdelös film! Och språket dom använder! Nu är jag i och för sig ganska pryd men det kan väl tonas ner lite! Jag är glad att jag inte la ut pengar på den när filmen gick på bio.

Idag satt jag bänkad framför teven och väntade på Söderling/Federer matchen. Jag blev förvånad. Han stod emot Federer väldigt bra. Inom ett år kommer Söderling nog vinna en turnering. Det känns som hans tur snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0