Fredag

Igår så var jag och Johanna och åt Saffets på stan. Vi gick runt på stan i ca en timme innan bussen skulle komma. Jag, som har haft uppehåll i shoppingen i några månader köpte dessa:



Den marina passade, men den guldiga har jag inte provat ännu. Risken finns att den blir lite för urringad för mig...

Jag har inte följt så mycket av Lets Dance men jag tittade igår (efter så ska det låta). Tyckte det var fel att Magnus vann. Om man bara bedömde dansen så skulle Laila ha vunnit. Men folket tar nog med personligheten och vilka förutsättningar dom hade med sig när dom började.
Lailas fridans (den där vita dansen) fick mig osökt att tänka på ett av Mia Michaels nummer i So you think you can dance. Jag vet inte vilket nummer det var - om det var bänknumret - men det var tydligt att dom hade henne som inspiration när dom gjorde koreografin.

Igår såg jag på Sammansvärjningen som gick på ettan. Det är en bra film! Man tror att filmen är helt psyk i början, men sen faller bitarna på plats. Mycket bra skådisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0