I have no choice

I torsdags så ringde vi och kollade hur mycket mer första klass - biljetter till Bangkok kostade än vanliga ekonomiklassbiljetter. På Apollo så var det bara ca 1000 mer så jag bestämde mig för att följa med till Thailand.

Sedan så sa mamma att Camilla hade ringt upp dom som hade huset som vi skulle bo i för att få veta lite mer. Då sa frun att sovrummet var på ovanvåningen, och inte på nedervåningen som mannen hade sagt till oss. Så, jag kan inte åka med.

Ärligt talat, så blev jag inte så besviken.
+ för att jag skulle åka  till värmen och dricka Tropicana Twister. 
- var den långa resan och att man inte vet hur det ser ut där.
Så det tog ut varandra lite. Jag har varit tvekande från första början, så det gjorde inget. Men visst är jag avis på att mamma och pappa får åka till värmen!

Så nu ska jag fundera ut vad för drömresa jag ska göra nästa år istället.  Kanske bila i Europa igen, eller bila i England oh Skottland (som vi skulle göra när jag bröt benet 1999).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0