I natt jag drömde...

Jag drömde att jag var hela stans hjälte inatt.
Jag hjälpte till att fånga en mördare.
Det var en man som sköt ner en annan man och sprang därefter till sin bil. Bilen var allt annat än vanlig. Det här var typ en "snäckbil". Den hade snurror som en snäcka och bilen var rund och det fanns bara plats för en i bilen eftersom den var så liten. Den såg ut som en korsning mellan en "snäckbil" och en "bullbil" :) När han åkte såg jag hans registreringsnummer. Det satt en polis på en bänk så jag gick fram till honom och sa typ "Jag har lite upplysningar om mordet". Sen sa jag registreringsnumret och beskrev bilen. Sen började polisen prata om hur den var lik en leksaksbil han lekte med när han var liten.
Efter det så åkte jag till ett cafe med några kompisar.
Efter någon halvtimme så kom polisen med en jobbarkompis och en okänd person som hade huva på huvudet så han inte skulle se någonting. Polisen sa nåt till mig, i stil med "Du behöver inte säga vem det är".
Då drog han av huvan och det var ju mördaren. Det slutade med att poliserna, mina vänner, jag och mördaren fikade tillsammans på cafet!

Jag kände mig så jävla bra att jag hade fångat en efterlyst mördare! Typ "Queen of the world!"

Lite biverkningar efter allt Alias - tittande kanske? Där brukar dom alltid ha en huva för ansiktet på alla som inte får veta var dom är bla.

Vad kan det här betyda då? Att jag är sugen på en bulle och jag vill bli vän med en polis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0