Jag är så glad!

Ååh, vad jag är glad!
Jag har fått nyss om en "gratis tv" sajt där man kan se alla program, serier mm.

Eftersom vi har sånt problem med Tele2 boxen och korten och gud vet vad, så är den här sidan guld värd! Nu kan vi bara se kanalerna i marknätet (typ SVT1, SVT2, SVT24, 4, 6 & 7:an). Och där går inte så bra program. Tack gud för Så ska det låta, Lets Dance, Robinson, Just shoot me, spin city & That 70s show! Utan dom serierna skulle inte det bli så roligt här hemma. Och eftersom IVAB bryter upp mitt golv i badrummet så kan man inte titta på tv där heller! Jag blir galen!!!

I 2 veckor har jag inte kunnat sett på 3:an eller 5:an, så inget Desperate Housewives och inget Greys Anatomy. Men - med den här bra sidan så kan jag se alla mina favoritprogram, när jag vill dessutom!

Att jag inte har kommit på det tidigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0