Myskväll!

Idag har jag, Iceball och Sara haft en riktig mysdag. Först gick vi på stan och åt på Saffets med Jeanette. Sedan gick vi till ICA, köpte lite godis och tidningar. Sen gick vi hem och bakade negerbollar. I pärlsocker, inte i kokos.
Så nu väntar vi på att bollarna ska stelna så vi får moffa i oss dom.


Lite smått och gott (minus snuset - inte mitt, blä!), nämligen negerbollar, 3 tidningar, 1 cola och två chokladkakor.



Iceball är överlycklig!



Jag är glad eftersom jag kan spela Backpacker 2 på min dator! Lite tvekande dock ( i Sverige T-shirt)...



Här är två av mina galna assistenter. De är också ganska glada!

Så mot kvällningen ska vi titta på "Så ska det låta" och diverse filmer i sovrummet med olika goda tillbehör.

En riktig mysdag!

Jag kan avslöja att bollarna var jättegoda!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ahhaaha!! Knasbollar! :P

2009-03-07 @ 13:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0