Thailand?

Jag fick nyss reda på att vi planerar - tydligen - att låna våra kompisars hus i Pattaya nästa år. Alla andra hade nog hoppat av glädje, medan jag får en känsla av gråtfärdighet.

Ända sedan vi var i Thailand förra året så har jag bävat för den dagen där mamma säger att vi ska åka till Thailand igen.

Jag vill verkligen till Thailand, men min rygg klarar inte av att sitta stilla i en flygstol i ca 12 timmar. Och inte kunna gå på toa på 12 timmar heller. Eller, det har jag ju gjort förut, men det är inget att rekommendera.

Man kan ju gå ner och mellanlanda, men då drar man ju bara ut på det och det är drygt.

Det lutar åt ett nej, men jag ska vänta och se bilderna på huset innan jag bestämmer mig. Vi ska åka och prata och fråga han som har huset diverse saker.

Kan inte nån uppfinna en teleporter där man tänker på ett ställe man vill vara i och så är man där nästa sekund?
Tänk vad bra det hade varit. Inga flygbiljetter, ingen väntetid på att få checka in... Bara ta sitt bagage och gå in i maskinen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0