Stereotyper

Igår så gick jag in på en spelsajt  jesper.nu - som Jeanette tipsat mig om. Det fanns några roliga spel där. Sen klickade jag på kategorin "Tjejspel" för det lät lite suspekt. Gissa vad det var för typer av spel? Det var 3 spel. Alla gick ut på att man jobbade på en salong/klädaffär och skulle göra uppdrag för att kunna köpa inredning/kläder.

I torsdags, när jag och Jeanette var och åt på Tabazco fick vi höra en annan typ av killsnack. Det var ett gäng på 4 killar, ålder ca 25 med bakåtslick. Den ena hade två pudlar på jackan. Dom hade inte ens börjat dricka än innan dom hävde ur sig:

Kille 1 vänd mot kille 2: "Kysser du bra? Du verkar ha stabila läppar!"

Där krossades min fördom om killsnack!

Haha!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

På måndag ska vi äntligen få åka och hälsa på Engla och sin lilla bebis. Eller lilla och lilla, han är så tjock så han orkar knappt lyfta huvudet :)
Ååh, det ska bli så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0