Vems är låten?

Ååh, jag är så stolt! Jag, Jeanette och Sara sjöng Singstar igår kväll, och då sjöng vi för första gången "Amazed" med Lonestar. Jag kände direkt igen 2 rader i versen (fast det var första gången jag hörde låten)och började tänka på vilken låt den påminde om. Efter 4 timmar så kom jag på det!

Tankegången var lite långsökt. Först så lyckades jag koppla låten till att någon sjöng den i popstars. Sen så tänkte jag på Martin Rolinskis framträdande med dom röda lackbyxorna när han sjöng "Wig wam bam". Sedan tänkte jag på deras balladveckor och vad dom sjöng där. Sen kom jag på att Jamie Meyer sjöng "Heaven" med Bryan Adams. Sen kom jag på att då sjöng Martin "Please forgive me"!

I rock :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0