Go SSDL!

Har inget vettigt att göra, så jag sitter och kollar på lite YouTube klipp. Jag har hittat ett guldklipp med Peter Johansson och Sahlene från Så ska det låta. Utan tvekan min favorit. Fast Brolle & Sara Löfgren är också väldigt bra när dom var med.

Peter och Sahlene är så bra. Deras röster passar perfekt och det var lite svängigt vid deras "planhalva". När jag såg programmet så blev jag helt begeistrad av uppställningen och började nästan gråta när dom sjöng "Almost Paradise"! Jag har letat efter det klippet i en evighet - eller ja, från 2008 - och nu har nån god människa lagt upp alla Peters sånger. Med Almost Paradise. Enjoy!!


 


Åh, den här är så jävla bra!
Jag har aldrig riktigt lyssnat på musiken till Phantom of the opera, men när jag såg den här mannen sjunga så rös jag över hela kroppen och fällde några tårar. Han sjöng så bra! Så bra att jag nu ska gå på Phantom i NYC.



I love Så Ska Det Låta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0